FAQ
Algemeen
Hoe neem ik contact op met House Of Rings en hoelang duurt het voordat ik antwoord terug krijg?
Neem contact op via info@houseofrings.nl of app ons via WhatsApp op +31645507577 en je vraag wordt zo snel mogelijk beantwoord. Als je liever wil chatten dan kan dat via Facebook
Hoe weet ik wat mijn ringmaat is?
Als je (nog) niet weet wat je ringmaat is dan zijn er verschillende manier om daar achter te komen kijk op Ring Maattabel voor meer info.
Bestellen & Verzenden
Hoe plaats ik een bestelling?
Stap 1: Plaats je gekozen ringen of kettingen in de winkelmand.
Stap 2: Klik op je winkelmand rechtsboven in het scherm.
Stap 3: Kies je betaal methode.
Stap 4: Vink aan dat je akkoord gaat met de algemene voorwaarden en druk op de knop " plaats bestelling ".
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling krijg?
Als je op werkdagen voor 17.00 besteld dan wordt je bestelling dezelfde dag verzonden. Je kunt je pakket dan de volgende dag bij je thuis door de brievenbus verwachten of ophalen bij een door jou uitgekozen PostNL punt als je voor die optie hebt gekozen.
Wat zijn de verzendkosten?
Kies je voor een brievenbus pakket? Dan zijn de verzendkosten voor Nederland : 4,95 incl. BTW.
Kies je voor een gewoon pakket? Dan zijn de verzendkosten voor Nederland : 4,95 incl. BTW.
Bij bestelling vanaf 50 euro stuurt House Of Rings je bestelling gratis.
Naar welke landen verstuurt House Of Rings?
House Of Rings verstuurt wereldwijd je bestelling naar je toe. Hieronder zie je een overzicht van de verzendkosten.
Hoe kan ik mijn verzending volgen?
Alle verzendingen worden met Track & Trace verstuurd. Zodra je bestelling onderweg is dan krijg je hier bericht over.
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Mocht er tijdens het bestellen iets mis zijn gegaan stuur ons dan zo snel mogelijk een e-mail op info@houseofrings.nl.
Hoe wordt mijn bestelling verpakt?
Elk sieraad wordt standaard gratis verpakt in een cadeau zakje van House Of Rings. Alle bestellingen in een cadeau zakje worden verzonden in een brievenbus doos. Als je hebt gekozen voor een kettingdoosje dan wordt je bestelling ook verzonden in een brievenbus doos. Als je hebt gekozen voor een ringdoosje dan wordt je bestelling verpakt in een postdoos. Het ringdoosje is wat hoger dan het kettingdoosje waardoor dit niet in de brievenbusdoos past. Elk sieraad komt daarnaast in een bubbelplastic zakje zodat het veilig kan worden verzonden.
Mijn bestelling is niet compleet
Is je bestelling niet compleet geleverd zonder dat wij jou daar van op te hoogte hebben gebracht?
Stuur ons een bericht via WhatsApp of stuur ons een e-mail op info@houseofrings.nl
Kan ik mijn adres nog wijzigen nadat ik heb besteld?
Controleer altijd goed of je ingevulde gegevens helemaal goed zijn ingevuld.
Mocht het toch verkeerd zijn gegaan laat ons dit zo snel mogelijk weten via email of WhatsApp.
Betalen
Welke betaalmethoden worden geaccepteerd door House Of Rings?
Je kunt je bestelling bij ons betalen met IDEAL, Creditcard, PayPal, Stripe en Bankcontact & Overboeking.
Retourneren & Terugbetaling
Wat is de retourtermijn?
Bij House Of Rings heb je altijd de mogelijkheid om je bestelling terug te sturen binnen 14 werkdagen na de verzenddatum.
Zorg er voor dat je de artikelen ongebruikt en onbeschadigd en in de originele verzendverpakking retourneert.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Als je je bestelling wil retourneren dan kun je dat op de volgende manieren doen.
* Meld je retour gemakkelijk aan via ons retour portaal, https://houseofrings.myparcel.me druk daar op de retourknop en volg de instructies.
* Stuur ons een e-mail op info@houseofrings.nl
en vermeld hier bij je ordernummer , je zult dan van ons een retourlink ontvangen.
Wat is het retour adres?
Ons retour adres is : House Of Rings
Afd. Retouren
Postbus 442
2130 AK Hoofddorp
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren bij PostNL?
Stap 1: Meld je retour aan via ons retour portaal, https://houseofrings.myparcel.me of via een e-mail info@houseofrings.nl.
Stap 2: Verpak de retour zending, het liefst in de originele verpakking en plak deze goed vast.
Stap 3: Print het retour label en plak deze op de retour zending of ga naar je PostNL punt en laat je retourlabel daar uitprinten.
Stap 4: Lever je retour zending in bij je PostNL punt.
Kan ik mijn bestelling ruilen?
Het is helaas niet mogelijk om een artikel te ruilen. Wil je toch een andere ring/ ketting of maat? Dan kun je zelf een nieuwe order bij ons plaatsen.
Zijn de retourkosten voor eigen rekening?
* De retour kosten zijn voor je eigen rekening en bedragen €4,95 voor retourzendingen vanuit Nederland.
* Voor retourzendingen vanuit de EU zijn de retourkosten € 10,95
* Voor retourzendingen van buiten de EU zijn de retourkosten € 19,95
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Zodra je retourzending door ons is ontvangen en gecontroleerd sturen we je een e-mail om de ontvangst te bevestigen en dan zal ook zo snel mogelijk de terugbetaling worden gedaan.